Elérhetőségeink

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei, munkanapokon, hétfőtől péntekig 8-16 óráig.
  • személyesen: 1033 Budapest, Harrer Pál u. 3-5. (térkép)
További elérhetőségeink: Riasztás lemondása Helpdesk

Érdeklődés, G4S távfelügyeleti szolgáltatás megrendelése – 1447

Kérjük válasszon a megfelelő menüpontok közül!
1-es menüpont: riasztás lemondás (ingatlan vagy gépjármű)
2-es menüpont: műszaki segítségnyújtás, Helpdesk
3-as menüpont: új szolgáltatások megrendelése, riasztórendszer kiépítése, meglévő szolgáltatás módosítása
4-es menüpont: ügyfélszolgálat
5-ös menüpont: adatvédelmi tájékoztató

Külföldről történő hívás kezdeményezésekor illetve amennyiben telekommunikációs szolgáltatója nem támogatja a rövid hívószámaink kezelését:
Általános érdeklődés, szolgáltatás megrendelése:
+36 1 430-5850
Riasztás lemondás:
+36 22 512-444
Műszaki segítségnyújtás:
+36 22 512-416

HA MI HÍVJUK ÖNT

Előfordulhatnak téves riasztások, és mi ilyen esetben is keressük Önt. Ez a hívás tőlünk az alábbi hívószámokról érkezhet: 30/488-2231, 30/488-2232, 30/350-9689, 30/637-2183, 20/358-1627, 20/358-1673, 22/512-410, 22/512-411, 22/512-424, 22/512-425, 22/512-426, 22/512-428, 22/512-429, 22/512-431, 22/512-432, 22/512-433 Kérjük fogadja a fenti telefonszámokról érkező hívásokat! Miután fogadta, kérjük bizonyosodjon meg arról, hogy a G4S diszpécserével beszél mielőtt a jelszót bemondaná telefonon. A diszpécser azonosítására a Távfelügyeleti központ kiadja a hívószámait (fent felsoroltak), így ha Önt hívószám kijelzésre alkalmas telefonon hívják, csak akkor mondja el a jelszavát.

HÍVJON MINKET A NAP 24 ÓRÁJÁBAN

1447

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Ha értesülni szeretne legújabb akcióinkról, híreinkről, iratkozzon fel hírlevelünkre!
/* */