A távfelügyeleti szolgáltatás a vagyonvédelmi célú biztonságtechnikai rendszerek (riasztórendszerek) 24 órás távoli megfigyelését, felügyeletét jelenti. A diszpécserszolgálat riasztáskor telefonon értesíti a meghatározott személyeket, valamint a jelzésnek megfelelően kivonuló szolgálat indít a helyszínre. A rendszerek közötti kommunikáció vezetékes kapcsolt vonalon keresztül, GSM- illetve GPRS-kapcsolattal történik. Legyenek stressz mentesek a mindennapjai, legyen szó akár munkáról, akár pihenésről. Értékei felügyeletét nem kell többé a szomszédokra, családtagokra bíznia, ezáltal az ő biztonságuk miatt sem kell aggódnia.
otthoni rendszer
GPRS kapcsolat
diszpécser központ

MIÉRT A G4S TÁVFELÜGYELET A LEGJOBB MEGOLDÁS

A világ legnagyobb biztonsági megoldásokra szakosodott cégeként a G4S Magyarország Távfelügyeleti üzletága vállalja, hogy:
  • Az ügyfelek egyedi igényeinek felmérést szakképzett munkatársak segítségével végzi
  • Nemzetközi tapasztalatokon alapuló innovatív technológiákat használ
    • Mobil applikáció
    • Felhő alapú szolgáltatás
    • Vezeték nélküli megoldások
  • A vagyonvédelmi rendszerek tervezését és kivitelezését kizárólag prémium kategóriás eszközökkel végzi
  • Magas szinten képzett szakembereinek köszönhetően minden előírást betartva elégíti ki ügyfelei egyedi biztonságtechnikai igényeit
  • Diszpécser és HelpDesk (műszaki segítségnyújtás) szolgáltatatása az év minden napján 0-24 órában ügyfelei rendelkezésére áll
  • Fejlett infrastruktúrájának köszönhetően a szolgáltatásait kimagasló szinten látja el
  • Hazánkban egyedülállóan magas kártérítési összeget garantál
  • Szolgáltatását világszerte több millió ügyfél által szerzett tapasztalatával és elégedettségével végzi
  • Nemzetközi hátterének köszönhetően megbízható alapokon látja el szolgáltatásait

TEGYE BIZTONSÁGOSABBÁ OTTHONÁT!

Kérje ingyenes tanácsadásunkat, töltse ki az ajánlatkérő lapot és kollégánk hamarosan felkeresi Önt!
24 órás távfelügyelet
GRPS rendszer
24 órás diszpécser
Mobil applikáció

G4S TÁVFELÜGYELETI SZOLGÁLTATÁS AZ ALÁBBIAKAT TARTALMAZZA

ÁLTALÁNOS
  • Távfelügyeleti központ és a riasztóközpont közötti kapcsolat ellenőrzését
  • Magyarországon egyedülállóan magas kártérítési összeget
  • Kulcsőrzés díját (az objektum megközelítéséhez)
  • A Távfelügyeleti központban rögzített jelzések rendelkezésre bocsátását havi rendszerességgel
  • Az átjelző eszközben elhelyezett SIM kártya havi alap és forgalmi díját
TÁVFELÜGYELETI (DISZPÉCSER) KÖZPONT
  • Folyamatos, 0-24 órás távfelügyelet biztosítását
  • Korlátlan számú értesítendő személy megadását
  • Automatikus, digitális hangrögzítést az összes telefonbeszélgetésre vonatkozóan
  • Beérkező jelzések figyelését és a szerződésben meghatározott intézkedések megtételét
  • Járőrszolgálat koordinálását, szükség esetén utasítását az objektum címére történő kivonulásra
  • A kiérkezés tényének és idejének dokumentációját a távfelügyeleti szoftverben
  • Értesítendő személyek részére történő visszajelzést a járőr által helyszínen tapasztaltakról
JÁRŐRSZOLGÁLAT
  • Járőrszolgálat helyszínre érkezését a szerződésben meghatározott feltételekkel
  • A helyszín elsődleges biztosítását, az előfizető személye és vagyontárgyainak védelmét
  • A védett ingatlan sértetlenségének ellenőrzését
  • A helyszín átvizsgálását, és amennyiben lehetséges a riasztás okának megállapítását
  • A védett helyszínen esemény bekövetkeztekor
    • a további károkozás megakadályozását, amennyiben lehetséges a kár csökkentését
    • a helyszín és közvetlen környezetének biztosítását a hatóság(ok) és az előfizető/meghatalmazott megérkezéséig
    • tettenérés esetén (mindent elkövet) a cselekmény folytatásának megakadályozását, az elkövető elfogását
  • A helyszínen történtekről való folyamatos visszajelzést a diszpécserközpont felé
  • Jegyzőkönyvben való dokumentálást minden kivonulás alkalmával az intézkedésről és a feltárt körülményekről
/* */